torsdag 5 januari 2017

Nyårsafton på Trettondagsafton



 Allt gott på det nya året! Vi firade in nya året på tumanhand eftersom vare sig vännerna, som vi alltid firar med eller vi själva var på topp. Det var en skön nyårsafton, helt ok, men nog vill vi hålla fast vid traditionen. I kväll åker vi till vännerna och gör om det där så det blir rätt. 




 Inför nya året gav jag inte löften, men jag ska nog bli ännu bättre på att ta hand om och bli snällare mot mig själv. Det har jag hunnit praktisera med råge de senaste dagarna. 




 Jag bytte miljö för några dagar. Det behöver man med jämna mellanrum även om man trivs bäst hemma. Nu ska jag fixa till mig och invänta mannen, så vi kan åka iväg och fira nyår! ;o) 




 Du ska ha en skön Trettondagshelg! 

 ♥ 

1 kommentar:

  1. Bello blog¡¡¡¡¡
    Podra enviarme boletines¡¡¡¡
    loredana2607@gmail.com
    Muchas gracias

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.