torsdag 29 december 2016

God fortsättning!



 Nu är det "God fortsättning" som gäller enligt Magdalena Ribbing. "Gott slut" skulle inte kännas uppmuntrande att bli tillönskad, speciellt om man har någon åkomma. Min storasyster konstaterade att jag har drabbats av "drottningsjukan" ;o) Drottningarna Elizabeth, Silvia och Sonja har visst också varit krassliga...




 Gänget som fixade julen tillsammans med mannen och äldsta sonens flickvän, som vi fick ha hos oss. Vi har haft en lugn jul utan stress, speciellt jag som på sin höjd dukade bordet och bara njöt av att få vara tillsammans. Julklappar fick vi i år också och vissa innehöll upplevelser och olika Unicefpaket




  På annandagen hade vi släktträff hos storasyster med mina föräldrar och systrar med familjer. Som traditionen bjuder hade vi pizzabuffé och tårta till kaffet. Vi spelade också julklappsspelet. Vilken fin kväll! 




 Jaha, så var glada julen slut, alla har åkt till sitt och jag fortsätter vila så jag orkar med nya året. Om vi inte ses innan dess önskar jag dig det bästa inför år 2017!


 Ett Friskt och Lyckosamt Gott Nytt År! 

 ♥ 


4 kommentarer:

  1. Visst är det fint med så duktiga hjälpkrafter. Stiliga dessutom<3 Hoppas du kryar på dig och ännu hinner njuta av jullovet!
    Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig Ann-Lis!
    Helen

    SvaraRadera
  2. Du hade nog rätt kläm på din nyårsönskan för vi finlands svenskar får nog hädanefter önska varandra ett friskt nytt år !

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och så ett Gott Nytt År till er båda!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år till dej och familjen. Hoppas ni mår bättre nu. Har hört på många håll att folk fått spendera julen under täcket...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.