söndag 4 september 2016

A September to remember



 Med september kom hösten, åtminstone i min värld - även om vackra och aningen somriga dagar dyker upp emellanåt. 




 Fredag kväll var underbart vacker. Kunde ju fantisera om litet spegelblankt, men det tar vi sen någon kväll här framöver. 




 I går hade vi en lyckad friluftsdag med eleverna i lingonskogen. Hemmavid invigde jag nya terrassen och gamla trädgårdssoffan som mannen har fixat i sommar. Jag hann till och med sitta och njuta av vackervädret en stund. 




 I vanlig ordning blommar det litet varstans här på Lyckoslanten. Senast står litet höstmode, några klänningar från Pernilla Wahlgrens kollektion, för blomprakten. 

 Hoppas du får en september och en höst att minnas.
  



2 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder du bjuder på.
    Det där med spegelblankt vatten ser ut att bli ganska så sällan skådat.
    Jag tycker att det bara blåser mer och mer, så dom dagar det är lugnt väder kan man nog räkna på fingrarna.
    Fint med blommor även på klänningen!
    Ha en bra vecka!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad av att läsa om hur du njuter av sköna september Ann-Lis. :) Här säger almanackan höst men utomhus har vi 26 grader och det är utan tvekan fortfarande sommar. En vacker sensommar som vi njuter och kramar ur det sista av. Snart blir det svalare höstvindar och det är ok det med. Fast just nu känns det riktigt härligt att fortsätta med bara ben och sandaler. ;)

    Ta hand om dig vännen och ha en fin helg!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.