måndag 28 mars 2016

Sommartid och snösmältning



 Nog är den skön påsken! Jag har njutit och njuter av varje ögonblick! Så kom ju sommartid mitt i allt och det känns ju nog som att man har förlorat en timme nånstans där på morgonkvisten. Filmmakaren fixade goda bananplättar åt mig till frukost i morse när jag låg och drog mig den förlorade timmen. 




 I går dukade vi för flera när musikern kom med trevligt sällskap och vi hade påskmiddag med bland annat ägg i ugn, kycklingrullader, lammfiol, batat och sallader. 




  Solen skiner, snön smälter och påskhelgen sjunger på sista versen. Filmmakaren for till sitt nya hem i huvudstaden och vi fortsätter med vårt. Nu väntar jobb och tjohoo - är det inte april så säg redan nästa veckoslut! 




 Ha en extrafin vecka! 

1 kommentar:

  1. Så härligt ni haft det och vilken god mat! Fast jag är mätt blev jag hungrig när jag såg de vackra bilderna!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.