tisdag 9 februari 2016

Fettisdagen är här igen



 Så var den dagen här igen! Tittar bakåt i arkivet och ser att jag knappast har missat nån bulle i bloggen och ska väl inte göra det i år heller. Tyckte jag kunde bjuda på fastlagsfrukost. Sen får vi se om det blir någon fler bulle under dagen även om jag inte är något bull- eller kakmonster (som man kanske kunde tro ;o)). 




 Jag tycker om den här veckan - vänliga veckan - som jag ber att få kalla den. 




 Hoppas att veckan ska kännas speciell. 
 Ha det bäst! 

3 kommentarer:

  1. Åh, så mumsigt!
    Ha en bra dag, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack för att jag blev bjuden på Din fastlagsfrukost.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Semlor och tulpaner...ja mer behöver man inte :) Härliga bilder!
    Önskar dig en skön fredag och en härlig helg.
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.