fredag 22 januari 2016

Alice, Goldie och jag



 Den nästsista januariveckan går mot sitt slut. Här vankas fredagsmiddag nu när arbetsveckan är slut.  Tortillas. Det inträffar om ens en handfull gånger hos oss i kombination med fredagsmys. I kväll blir det också revyföreställning tillsammans med kollegorna. Det är en julgåva vi fick av eleverna. Ska bli så trevligt efter denna fulltecknade vecka. Och där i bild hänger mönstrade klänningar från Pernilla Wahlgrens kollektion, Alice och Goldie dress. Tror ändå att jag tar på mig något mera diskret i kväll.  




 Veckan har varit kall, men vacker. Jag har vid tillfälle plockat fram kameran vid min arbetsplats och knäppt bilder på skolans gamla grind och den gamla ladan utanför mitt klassrumsfönster. 
Nu får vi hoppas på en varmare helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.