måndag 13 oktober 2014

En rosig måndagshälsning



När löven börjar lämna oss här inåt landet, finns de ännu kvar en tid vid havsbandet. Jag har njutit så av färgprakten under promenaderna längs Strandpromenaden denna helg.




Rosor får jag av mig själv och andra vartefter. De håller sig bra under veckorna när man lägger dem svalt och de finns där och väntar, byts ut, fylls på och njuts av.




Här står en påbyltad flicka och tar farväl av havet efter att ha städat undan vid barndomsvillan dit vi for via innan vi återvände hem. Det var en avkopplande helg i trevligt sällskap och nu ska vi alla ha en fin vecka. Den blir aningen kortare eftersom höstlov väntar. Återkommer med pyssel snart!

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas att löven hålls på ännu över höstlovet där vid strandpromenaden, då har jag nämligen bokat in mig dit ;)
    Önskar dig en fin arbetsvecka!

    SvaraRadera
  2. Just på måndagar är det väldigt nödvändigt med rosor! Jag njuter av dina för jag har inte en enda här hemma!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin vecka och njuut av höstlovet!
    kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så härligt med havsbesök så här ända in på hösten:) Vi var på Nynäs havsbad med barnen för snart en månad sedan och det var helt underbart i kvällsmålen. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera om ni vill göra ett trevligt besök i Sverige, nära Stockholm.
    Rosor kan man aldrig få för mycket av, så härligt om de står sig en hel vecka dessutom:)
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Ja det gäller att njuta av vår färgstarka natur nu då den är så vacker.
    Njuter av dina vackra rosor.

    Ha n fin arbetsvecka.

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.