fredag 4 april 2014

Olika utbyten



 Denna fjärde i fjärde vill jag presentera en ny möbel som jag helt otippat beställde i mörkbrunt. Den går fint ihop med piano, golvur och skänk i vardagsrummet. Fåtöljer, som man kan variera tygklädsel efter sinnesstämning och årstider, kommer senare. Denna karusellhylla från Boknäs är försedd med hjul och kommer att fyllas med böcker och ersätta soffbordet.




I går samlades många lärare i min skola och det var ett fint utbyte av tankar och idéer. I morgon åker jag på en helgresa med tre väninnor och det brukar också alltid vara ett givande utbyte som vidgar vyerna.

12 kommentarer:

  1. Ja en resa med goda väninnor lever man länge på... Jag åker med goda kolleger / vänner på veckoslutet till Milano efter många om och men. Vi råkade ju ha Lufthansabiljetter nu till ikväll...
    Gillar ditt boknäsbord.. super fint !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Så luftig och fin den är så där utan fyllnad. Vi har en likadan, men den är helt smockfull med cd:n och böcker. Det ryms bra mycket i denna karusell.

    SvaraRadera
  3. Fin och användbar möbel du skaffat!
    Alltid trevligt att resa och umgås med väninnor ;o)
    Njut!

    SvaraRadera
  4. Praktiskt o fint bord du inhandlat! Ha så trevligt på resan:)

    SvaraRadera
  5. Fin karusell! Ha en trevlig resa!!

    SvaraRadera
  6. Säkert användbar den där karusellen ,här ligger det mest böcker och tidningar ovanpå bordet ,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  7. Fint bord,och praktiskt
    ha en rolig och skön helg med dina vänninor

    SvaraRadera
  8. Karusellhyllan ser fin och praktisk ut!
    Ha ett trevlig veckoslut!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  9. Så fint bord/hylla och att det var
    hjul på var extra plus. Låter roligt med
    resan, roa dig rejält.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  10. Fin karusellhylla! Ha en fin helg! Här i Wale är det grönt på marken, men grått i skyn!

    SvaraRadera
  11. Åååå, har du skaffat en karusellhylla, jag tycker så mycket om sådana. Men den har "försvunnit" i nån flytt, jag vill ha igen, jag tycker det är så fint och din är urtjusig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan.
    Här trillade jag in på en mysig blogg!
    Vilken underbar hylla, har faktiskt aldrig sett en sån tror jag.

    Då får jag passa på att önska en fin resa,
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.