söndag 9 mars 2014

Min soliga kvinnodag



Så härligt att få se blå himmel i går! Det blev inte långa stunder i solen. Jag var tillsammans med hundra andra lärare på fortbildning under rubriken Skolspråk. Kvinnodagen till ära!




På kaffepausen gick jag och min väninna ut och fotograferade den blåa himlen ;o)




På kvällen var jag på bloggträff med tio andra bloggare. Vackra, kloka, kreativa och generösa kvinnor som delar med sig! Tack! Vi diskuterade allt från barnuppfostran och sociala medier till film. På så sätt lärde vi känna sidor hos varandra som inte syns i bloggarna. Nu vill jag ta denna dag i min famn!





8 kommentarer:

  1. Ja visst var det härligt med den blåa himlen och alla flyttfåglar och blommor som tittar fram ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Härligt med vackert väder... Var det det samma som vi är med i Vanda , alltså skolspråk ? Hoppas ni fick ut något nytt på fortbildningen...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Också i dag får vi njuta av några solglimtar. Tack för sällskapet och "förevisningen" ( så snyggt!) i går !

    SvaraRadera
  4. Tack för igår, det var roligt att träffa alla underbara kvinnor!

    SvaraRadera
  5. Høres ut som en flott dag! Vi har også sett sola, herlig!
    Ha en flott ny uke!
    Klem fra signe.

    SvaraRadera
  6. Vilken intressant dag! Fast du sparade ju det bästa till sist. ;)
    Hoppas vi ses snart igen.

    SvaraRadera
  7. Tack för sällskapet, det var en rolig kväll! :) Snart igen hoppas jag!

    SvaraRadera
  8. Hoppas vi ses snart igen! Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.