fredag 14 februari 2014

Valentin, Vändag och Vändagsgala



Här blev det tidig morgon med firande av min egen "Valentin", som har turen att fylla år denna dag. Det är alltid intressant att kika tillbaka i arkivet och se hur man har firat dagen tidigare år.




  Detta år blir aningen annorlunda eftersom inga söner har möjlighet att komma hem och i kväll ska jag med kollegerna i staden på Vändagsgala. Det är högstadiepedagogerna som står i tur för den årliga vårfesten. Äldsta sonen (magistern och musikern) ska vara där och underhålla har jag hört ;o)



Nu ser jag fram emot en hjärtlig och vänskaplig dag och Dig
önskar jag en riktigt vacker Vändag och Alla Hjärtans dag!


8 kommentarer:

  1. Ha en härlig V-day med mycket att fira . Grattis till din Valentine,vändagsgala låter festligt ....här blir det en lugn hemmakväll med bara lite extra gott att äta då min Valentine jobbar tidigt imorgon.
    Kram B

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig/Er en riktigt fin ♥-dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En fin vändag till dig och din egen Valentin ,kram nette

    SvaraRadera
  4. Trevlig vändag, ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  5. Önskar dej en trevlig vändags kväll !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. ser gott å gulligt ut :)
    å missa nu inte....

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vad trevligt att maken fyller år den kärleksfulla dagen! Det är trots ally lite speciellt.
    Vilka fina bakelser ni festat på.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.