söndag 16 februari 2014

Alla Hjärtans Helg



I morse lyssnade jag på en viss radiokanal och det pratades om denna helg som Alla Hjärtans Weekend. Svenskarna är bra på att ta ut svängarna och hitta orsak att fira extra länge. Mysa till det! Och ja, visst har detta varit en extra hjärtlig helg. Vilken trevlig Vänskapsgala jag fick ta del av i fredags! Jätteroligt med typ "Grammisgala" och musikvideor från alla skolor, där vi lärare i min skola vann kategorin instrumentalmusik. Jag var trummis i den videon. Hihi!




Det fanns ingen klädkod till den årliga festen denna gång, annat än att klädsel var obligatorisk. Jag hade på mig en töjbar klänning ;o) från Sköna Clara. Det var tur eftersom maten var underbart god!




Matbilden från i torsdags, när jag tjuvstartade fira mannen, får symbolisera helgens godsaker. Jag fick träffa sonen på lärarfesten, men också i går när vi firade hans pappa på restaurang. Nu är det hemmavid som gäller igen och planering av en ny och speciell "innan sportlovet vecka".

Hjärliga hälsningar!



6 kommentarer:

  1. Ja varför inte, lika bra och ta hela helgen
    till hjärte-helg. Så fin klänning och det låter
    som en rolig gala du var på.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Fin klänning och trevligt med vinst i grammisgalan!
    Tack för ♥- hälsningen i fredags.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska veta att alla skolor fick vinst! ;o)

      Radera
  3. Låter som en riktigt trevlig kväll och din klänning avundas jag dig, den är jättesnygg och jag behöver några (!) nya klänningar. Får ge mig ut på jakt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hej snygging! Alltid lika välklädd och med en sådan känsla för stil. Och vilken fin hjärteweekend det blev. Tänk vad roligt det hade varit att få se dig som trummis (säger hon som själv har ett förflutet som trummis på en musikvideo från studietiden) och grattis till vinsten.

    Jag hoppas du har en riktigt fin vecka och ett skönt sportlov att njuta av snart.

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo det skulle ha varit en syn eftersom jag inte är något att räkna med som trummis. Det hela var på skoj och dessutom playback! Sanningen är inte alltid vad den ger sig ut för att vara, men skoj ändå! :o)

      Radera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.