måndag 11 november 2013

En helg att vara tacksam över



Så knepigt det är att fotografera dagar när mörkret vägrar släppa sitt grepp. Men varför klaga när det finns så mycket att vara tacksam över, speciellt denna helg! Vasen och blommorna fick följa med från lördagens heldagsresa till Tammerfors.


Bild från Pinterest
 Farsdagen firades med fysisk närvaro av äldsta sonen (de andra två fanns med oss virtuellt) och vi besökte mina föräldrar tillsammans med syster och svåger där vi åt middag. 




I går kväll var jag bjuden på party och fler lär det bli under veckan. De snabbt fångade bilderna är från värdinnans uterum där vi testade olika inläggningar och marmelader och sedan blev det ljusparty i ett annat rum. Gott åt vi också!




Veckan bjuder som sagt på flera sociala evenemang mer eller mindre yrkesbetonade.
Hoppas du får en fin vecka!

8 kommentarer:

  1. Passande ordspråk det där. Vi har så mycket att vara tacksamma över, saker som vi ofta tar för givet. Trevlig helg ser jag att du haft, nu hoppas vi på en lika trevlig arbetsvecka :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som er helg blev lyckad! Vad skönt hoppas er vecka blir fin! Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Härliga skinn i uterummet ( jag är svag för lurviga grejer ).
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. Det ordspråket är såå sant! Och det tänker jag ofta på, speciellt efter det som hände i vår familj för drygt 6 år sedan...
    Underbara blommor du fann i Tammerfors! För min del blev det hyacinter : )
    Ha en trevlig vecka!

    SvaraRadera
  5. Absolut, det finns alltid nåt att vara tacksam över!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. : ) .... Jaa, säg det ... men stället ÄR stort !!
    Sant och tänkvärt ordspråk!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Vilken helt underbar bukett! Och mysigt samkväm med ljus och mysig miljö!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. så m¨nga fina bilder.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.