fredag 23 mars 2012

Blue sky and tulips

Here I go again! Det blev dags för mig att möta den bästa eftermiddagen under veckan i mina nya gummistövlar. Färgglada sådana! Jag har faktiskt ett par orangefärgade (nästan upp till knäna) sedan tidigare, men de här är praktiska "putta-i-varianter".
Dessutom gillar jag alla de där orden som står skrivna på stövlarna -  t.o.m "bees" om de hålls på avstånd.
Att en vecka går fort kan jag se på tulpanerna, som har varit så vackra hela veckan. Den övre bilden fotograferades för en vecka sedan och den undre i går. Idag är tulpanerna väldigt färgglada som syns på den allra översta bilden till vänster. Det om det! Helgen bjuder på trevligt jobb med en tyghög och kärt besök av vår äldsta. Ha det riktigt gott vad du än sysslar med!

10 kommentarer:

  1. Ljuvliga gummistövlar och Tulpanerna med!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Så fina stövlar dom hade du inte på dig när du var på besök hos mig ,men vägen över skogen är väl så fin nu så stövlar behöves ej .Fina tulpaner tänk att dom blir bara vackrare för var dag ,trevlig helg ,Nette

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen ett par riktiga " bligladavstövlar" :-)
    Må så gott å ha en mysig fredagskväll och helg .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Njut av helgen i dina snygga gummistövlar för det lär bli sämre väder med snö, slask och regn under de närmaste dagarna, usch.

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Stövlarna är nästan (?) finare än tulpanerna!! Tulpanerna efter en vecka är underbart vackra, jag tycker om dom när dom är lite "sådär".
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tulpanerna och gummistövlarna matchade ju varandra. Bara hoppa i stövlar har man ju den mesta användningen för. Verkar som du får en riktigt trevlig helg med både tyglappar och son besök.Lycka till med lapparna.

    SvaraRadera
  7. Så pigga och fina stövlar,så man blir glad av att bara se dem :) Du har lyckats med dina tulpaner, lika vackra nu som då!

    Njut av din helg!

    SvaraRadera
  8. fina stövlar! så länge du lyckats hålla liv i dina tulpaner. mina tröttnar mycket fortare än så. kanske det är svalare där i ert uterum än inomhus, och sådant brukar ju tulpaner gilla.
    skön söndag!
    kram

    SvaraRadera
  9. Åh men helt otroligt underbart snygga stövlar!! Jag måste ha jag med! :) Har kikat lite och ser vilka fina foton du visar :)

    Trevlig vecka!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. Så söta gummistövlar och praktiska putta-i modeller.
    Otroligt att tulpanerna hållit så länge, hos oss brukar de börja skrutta på några dagar.
    Ha en fin vecka!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.