onsdag 24 november 2010

Vinnare är...

En månad kvar till julafton...
I kväll känns litet som julafton när vinnare i min utlottning ska utses...
Jag skrev ut listorna med kommentarer dubbelt upp och ni som hade länkat fick två lotter. När mannen åkte en sväng in till staden på pilates klippte jag lottremsor flera timmar och när han kom hem fick han dra lotterna. Själv vågade jag knappt titta! ;o) Nu är det klart. Tack till er alla som har deltagit! Jag borde inte ordna utlottning eftersom jag vill ge alla en vinst!
Grattis...
... till Anna-Lena (har gett sin adress)
som får Muminmammasax och sytt hjärta!
... till Monica som får välja sax!
Det är ju lillamonica pysslar!
... till Fiff som faktiskt har önskat
Muminpappan och den ska hon få!
... till Ninnis familjeliv som får välja sax!
Jag vet, det blev fler vinnare än utlovat!
Här blir det saxar som gåva för andra i min bekantskapskrets inför jul också! ;o) Har du någon given standardjulklapp i år? Julklapp eller inte... Nästa vecka ska jag avslöja vad jag uppskattar mest! Nu klipper vi vidare med eller utan Muminsax! Syns när det snart vankas advent!

20 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir! Trodde aldrig jag skulle vinna! Åh, vilken skoj överraskning :-) Tjoho! Ser fram emot ditt mail. kram!

    SvaraRadera
  2. Åh jag blev så glad att jag var en av vinnarna! Det hade jag inte väntat mig! Tack så mycket! Min mail är ninnisskogisar@hotmail.com Jag väljer en mumin sax. kram Nina

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!
    Gulligt av dig att dela ut fler vinster än utlovat ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till er alla som vunnit saxar!
    Och Tack A-L för ett jättefint lotteri!
    Kanske jag vinner nästa gång ...

    Ha det skönt i vintervädret!

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla vinnare
    är lite avundsjuk
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Gratulerar till vinnarna! Det var lite spännande där att dra namn kan man tänka!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nämen är det sant att jag vunnit? Gissa om jag blev glad! Har just vaknat och öppnat datorn, så denna överraskning bådar om en bra dag och det önskar jag dig också!
    Min mail-adress: m.a-c@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna och ett jättefint lotteri. Till oss som blev utan, det var roligt så länge det varade som mannen kläckte som gick bakom mig och sedan körde om mig vid vår grind. Jag har rätt långt hår och han hade fått för sig att jag var en ung flicka...

    SvaraRadera
  9. Gomorron och Grattis till lyckliga sax-vinnare. Tack till dig för en jättefin tävling.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna!
    Du tycks ha ett helt lager med Muminsaxar :)

    SvaraRadera
  11. Grattis alla som vann! Kul med så fina vinster.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Tack för en fin tävling och grattis till alla vinnarna!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  13. det var en fin utlottning och vad generös du var med vinsterna! :) Grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  14. Tack för en fin utlottning och grattis till vinnarna. Blev verkligen många vinster. Jag har ju haft tur förut en gång men nog skulle jag ha velat ha en sån fin sax. Kanske nästa gång....

    Brr... kalla vindar är det ännu. Hoppas du får en fin helg!!

    SvaraRadera
  15. Grattis till dom lyckliga vinnarna!
    Skön helg till dig A-L!
    Kram Sabina

    PS. du borde få ett brev på posten idag...

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinnarna!
    Så fint det blev med ljus i ert hus!

    Ha en skön lillajulshelg!

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Grattis till de lyckliga vinnarna!
    Lilla hjärteboken, är det månne nålboken?
    Nyfiken blir jag på avslöjandet....hmm, kan det vara god mat och mycket julmys?
    Ha det gott var du än befinner dig denna första adventshelg!
    Kram / Bea

    SvaraRadera
  18. Jättegrattis till alla vinnarna. Lyckliga dom.

    Maidi

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla vinnarna och tack för en trevlig utlottning.
    Annika

    SvaraRadera
  20. Hej! Vilken fin blogg :) Jag undrar om muminmammasaxen går att köpa över Internet? Jag bor inte i en så stor stad så jag har ingen återförsäljare här :(

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.