fredag 21 augusti 2009

Ljumma vindar


I morse blev jag tvungen att gå ut och fotografera i morgonrocken eftersom morgonsolen lyste så fint mot Lyckoslantens nordöstra sida. Där finns skuggor av en bil och ett foto kan inte göra rättvisa av stunden och de intensivt gröna färgerna, som snart är ett minne blott.

Det blåste så ljumma vindar idag när jag var rastvakt i skolan och jag kunde även hålla en av fyke-lektionerna ute. Så skönt! Hoppas även att helgen blir varm! Jag vet ännu inte om jag ska följa med mannen som tar flyget till huvudstaden i morgon bitti. Jag tänker bestämma mig på flygplatsen (om det finns plats)! Annars blir det han som efter sitt avtalade möte får göra ärenden på IKEA, vilket kan bli intressant! :o)

2 kommentarer:

  1. Vi ska nog passa på och njuta av solen och de ljumma vindarna och hoppas på att vi får ha det så länge ännu... Ha det så bra i huvudstaden om du bestämmer dig för det, annars ska du ha en skön helg hemma!

    SvaraRadera
  2. inte kan du väl missa ett tillfälle att besöka ikea ;)
    ja, vi får nog ta tillvara alla fina dagar vi får nu, för snart är det slut på dem för den här gången :/
    roligt att du vill delta i min utlottning!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.